2017/05/13

Kvetovaná dilema


Sú niektoré veci, ktoré absolútne nechápem, a pritom ich sama robím. No samozrejmé (a zároveň smutné je, že na tomto zničenom svete nie som jediná. Každý človek má niečo proti sebe. Ale prečo tomu tak vôbec je? Stále na sebe hľadáme chyby. Neustále sa porovnávame s inými či už sa to týka správania, obliekania, výzoru, talentoch a ďalších milión vecí. Nedokážeme sa prijať takí akí sme. Nedokážeme si povedať "áno v tomto som fakt dobrá/ý" alebo "toto sa mi vydarilo". Stále tu je niečo, čo nás núti všímať si ostatných a prispôsobiť sa im alebo rovno ich napodobniť. Nerobme to! Skúsme sa aspoň raz v živote postaviť pred zrkadlo, usmiať sa na seba a doslova zakričať: Toto som JA! Urobme to hneď teraz. Nájdime na sebe veci, ktoré nikto iný okrem Vás nemá. Vážme si to kým sme a akí sme. Pretože len TY si originál! Len TY si výnimočná/ý! Nerobme toľko chýb a naučme sa milovať sa! Nikdy nevieš, čo sa môže stať. Nikdy nevieš, či bude zajtrajšok. Preto ďakuj, že si a zmeň svoj postoj práve teraz!



6 komentárov :

  1. Krásky článok!
    V poslednej dobe sa snažím pochváliť samú seba, no na mne je najhoršie to, že nevidím to, čo som dosiahla, ale ešte ten kúsok viac, čo som mohla spraviť, ak by som sa snažila trošku viac :D Je to hrozné, no pracujem na tom :D
    Outfit je úžasný, vyzeráš nádherne ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je skvelé, že aspoň niekto sa chce posunúť ďalej! Budem Ti držať palce <3 A ďakujem <3

      Odstrániť
  2. Skvělý a krásný článek plná pozitivní energie! :) Moc ti to sluší a jen tak dál! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka