2017/05/01

Lovely shoes

Máj lásky čas!
Presne tak! Konečne sme sa dočkali tohoto vysnívaného mesiaca. Vždy, keď niekde počujem slovo máj, predstavím si rozkvitnuté stromy, plno ľudí na uliciach, úsmev na perách a šťastie iných ľudí. Je to nádherná predstava, ktorej sa len tak nechcem vzdať a bude vo mne zotrvávať aj keby to nebola pravda. Svoje zimné bundy, kabáty a kadečo iné som nadobro (teda do nasledujúcej zimy na ktorú ani nechcem pomyslieť) odložila pod haldu iných vecí. Je to úžasný pocit. 
Robila som aj menšiu inventúru šatníka a botníka. A čo som tým zistila? Že vlastne celý minulý rok som nosila len dve páry tenisiek, pretože ostatné som zničila. (nie úmyselne... jednoducho som nešikovná a zakopnem o všetko, čo sa hýbe aj nehýbe) Samozrejme moje úspory nevystačia na nejaké Nike air huarache, aj keď by som ich chcela. (no sú oveľa dôležitejšie veci) Hľadanie po zľavách sa mi teraz poriadne vyplatilo. Tieto dve lásky nedám za nič a budem si ich strážiť ako oko v hlave. 



6 komentárov :

  1. Krásné botičky ! Náhodou hledání ve slevách je dobrodrůžo, také si to někdy ráda užívám, a když je to fakt znatelná sleva, tak z toho mám mnohem větší radost ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to jako opravdu dobrá volba! Zvlášť mě zaujala barva těch tenisek, ani jsem takové podobné nikde neviděla. :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty tenisky mají opravdu hezkou barvu, tak doufám, že ti vydrží tak čistá, já bych s tím měla problém :DD!

    just-question.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kiežby som si mohla užívať to krásne májové počasie počas celého mesiaca, no o dva týždne sa mi začína skúškové a ja by som sa konečne mala začať učiť :D
    Nie som veľmi teniskový človek (a kebyže nemám jedny, ktoré sú mi dobré a v momentoch, kedy ich potrebujem, ich aj využívam), no o kúpe týchto by som seriózne uvažovala - sú krásne ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka