Seventeen light

11. júna 2017

Tak ako som sa na tento článok tešila, tak som naň aj zabudla. Posledné týždne toho mám celkom dosť čo sa týka školy. Akoby sa všetci pomiatli a všetko doháňali na poslednú chvíľu. Dlhšiemu spánku som dala konečné zbohom, Už nech sa to všetko skončí...
17. To číslo je znova väčšie. Ani som sa nenazdala a prišli moje narodeniny, ktoré som oslávila ešte v pondelok. (áno, práve preto som zabudla) Zase o rok staršia a stále sa cítim nejak rovnako. Nič nové! A ani som to neočakávala. Poriadne sme to oslávili včera s mojimi úžasnými priateľmi. Už dlho som negrilovala a s nimi to bolo omnoho lepšie. Pozeranie filmov, skúšanie Don´t laugh challange a mnoho iného mi pripomenulo, aká som za všetko vďačná práve IM!




Ako je už u mňa zvykom, na svojím narodeninám vždy venujem osobitný článok. Tentokrát sa mi to však nepodarilo, čo veľmi ľutujem. Musím sa teraz uspokojiť aspoň s týmto článkom. Ale verte mi. Mala som tu najdokonalejšiu tortu. Presnejšie boli dve. Prvá čokoládovo-banánová v pondelok a jahodovo-tvarohová včera! MŇAM <3





8 komentárov

  1. Tak tedy všechno nejlepší :) Není nad to si užít svojí oslavu narozenin s blízkými :) A s tou školou máš pravdu, všichni to dohání na poslední chvíli :(

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. what a nice post,
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéj aká si peknučká, našla som práve tvoj blog a sledujem :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné narozeniny, všechno nejlepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hoci už trochu neskoro - ale všetko najlepšie! ❤
    A držím palce pri záverečných písomkách a skúšaniach - nech sa ti všetko podarí!
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow! Amazing look!
    Have a lovely friday!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© withgreywolf. Design by FCD.